Grattis!

Grattis kort är alltid roligt att scrappa...
Det är helt ok att scrappa allmänna grattis kort men att få göra ett till en vän eller familjemedlem är såklart roligare då man får med deras personlighet i kortet =)


Här är ett av mina första grattis kort som är ett ganska enkelt kort.. jag ville testa att embossa men hade bara svart stämpel färg hemma så det passa inte riktigt in....




Det här kortet var jag tvungen att göra då färgerna är helt underbara.. någon söt liten flicka får nog äran att få det som födelsedags kort...



Här är ett personligt kort till min svärmor som gillar ugglor! Det mönstrade pappret med ugglor på är så otroligt sött så jag var tvungen att gör ett för tidigt grattis kort till henne! Söta uggle brads, mulberry blommor å en uggle bling satte pricket över i:et!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0