Pysselparty!

Malin Söderlind är en god vän som har startat www.pysselparty.se Detta är en fantastisk idé då hon kommer hem till dig och tar med alla sina maskiner och dekorationer så får man prova på att pyssla för en kväll! Alltid roligt att få känna å klämma lite på saker man inte riktigt har råd med från början... =) Vi hade i alla fall en pysselkväll hemma hos mig i början av sommaren och det blev en "ko" inspirerad kväll då jag är ko tokig och såklart bor på landet ;o)

Dessa korten hann jag göra under kvällen...



Det blev ganska enkla kort då detta var första gången jag scrappa...



Att få embossa var nog det roligaste på kvällen, alltid lika roligt att få testa på något nytt!



Rosa och turkost är också en underbar kombination, gärna med liter bling bling och glitter!



Hello Kitty är inte bara min utan även Emils lilla kusins favorit så det blev ju såklart ett sådant kort också! =)
Insidan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0